Yūza Yūza No Mi
2 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
Yūza Yūza No Mi
Meyve Oluşturma Formu
Meyvenin Adı: Yūza yūza no miMeyvenin Türü: Paramecia
Meyvenin Özellikleri: Bu meyve kullanıcısına belirsiz tayflar oluşturma olanağı verir. Kullanıcısının görüşünde izbe bi' gölgeye benzeyen bu varlıklar, başka bir kişinin görüşünde; onların pişmanlıklarını, acılarını, suçluluk duygularını ve kabuslarını hatırlatan zifir görüntüler göstererek iradelerini sarsar.
Bu tayflara dokunmak kasvetli duyguların artmasına sebebiyet verir. Elle tutulur bir şekli olmayan varlıklar meyve üzerindeki kontrol arttıkça kullanıcısının istediği çeşitli görünümleri alabilir. Binlerce muzlim varlık birleşerek o bölgeyi tamamen kasvetli ve loş bir aurayla sarabilir.
Etrafta gözcü olarak veya bekçi olarak hareket etmeleri sağlanabilir. Kullanıcısı gerekli uzmanlığa sahip olursa, bu sayevarî varlıklarla birleşerek çeşitli silahlara veya kanat gibi uzuvlara sahip olabilir.
Gelen varlıkların bilinci olup olmadığı veya kullanıcısının ya da etki altındaki kişinin bilinçaltından gelip gelmediği bilinmemektedir.
Meyvenin Dezavantajları:
Sağlam bi' iradeye sahip ve geçmişinde yaptıklarından pişman olmayan bir kişi, bu meyvenin kullanıcısıyla karşılaştığında daha zor etkilenir. Aynı zamanda her şeytan meyvesine özgü zayıflıklara da sahiptir.
Meyveye Nasıl Sahip Olundu:
Caligula, East Blue'daki sıradan bir denizciydi. Denizciler içerisindeki adaletin simgesi olmayı kim istemezdi? Ancak gücünün olmadığının farkındaydı. Küçüklükten beri istediği hayali sert gerçeklikle yüzleşmişti. Çeşitli şeytan meyvelerinin gücüne sahip korsanlar bir yana, normal bir korsanla savaşsa bile galip gelebileceği konusunda emin değildi. Ancak asla pes etmedi ve kaderinin zincirlerini sarsıp durdu.
Bir gün, bir devriye görevindeyken, adanın bir köşesinde antik bir harabe buldular. Merakına yenik düşen Caligula, harabenin içine girdi ve eski, tozlu bir sandık buldu. Sandığın içinde ise garip şekilli bir meyve vardı: Yūza Yūza no Mi.
Meyveyi yememesi gerektiğini bilse de Caligula, kaderini değiştirmek için tek şansının önünde olduğunu bilerek meyveyi yedi. Aniden gözlerinin önünde karanlık tayflar belirmeye başladı. İlk başta bunların sadece bir yanılsama olduğunu düşündü. Ancak kısa süre sonra, bu tayfların diğer denizciler üzerinde nasıl bir etkisi olduğunu fark etti. Tayflar, diğerlerinin en derin korkularını, pişmanlıklarını ve kabuslarını yansıtarak iradelerini zayıflatıyordu.
Caligula bu gücü kontrol etmeyi öğrenmeye başladıkça, tayfların sadece görsel bir yanılsama olmadığını, aynı zamanda dokunulduğunda kasvetli duyguları artırdığını keşfetti. Bu güç, sıradan bir denizci olan Caligula'nın hayatını sonsuza dek değiştirdi.
Kısa süre sonra, bu garip varlıkların gücünü kötü niyetli korsanlara karşı kullanmak istedi. Ancak hesaba katmadığı bir şey vardı. Bu gücü her kullandığında kendi iradesi de sınava maruz kalıyordu. Ayrıca bu meyveyi yememesi gerekmesine rağmen yemişti.
Kendi gücü sebebiyle pişmanlıkla kavrulan Caligula, en sonunda bu olayı denizci kaptanına anlattı. Bunun üzerine ise beklemediği bir şekilde kaptanından yardım gördü ve gücünü kontrol etmek konusunda rehberlik aldı.
Özel Hareket Adı: Muzlim Zırh
Özel Hareketin Kullandığı Şey: Yūza Yūza no Mi
Özel Hareketin Kullandığı Ekipman: Kıyafet ya da Zırh
Özel Hareket Açıklaması: Kullanıcı, üzerini muzlim varlıklarla kaplar. Savaş esnasında düşman bu varlıklardan dolayı zihinsel stres altında hisseder ve çeşitli duyguları yaşar. Örneğin; korku, pişmanlık, suçluluk, dikkat dağınıklığı, tedirginlik vb.
Özel Hareket Adı: Yapıntı Bağ
[Özel Hareketin Kullandığı Şey: Yūza Yūza no Mi
Özel Hareketin Kullandığı Ekipman: İp, Zincir veya Hiçbir şey
Özel Hareket Açıklaması: Kullanıcı, bir ipi veya zinciri tayflarla kaplayarak düşmanları bağlar. İp fiziksel olarak kopsa bile etki altındaki kişiyi az veya çok etkilemeye devam eden zihinsel zincirler gibi davranmaya başlar ve hareketini kısıtlar.
Özel Hareket Adı: Yalgın Gözcüler
Özel Hareketin Kullandığı Şey: Yūza yūza no mi
Özel Hareketin Kullandığı Ekipman: Dürbün veya Hiçbir Şey
Özel Hareket Açıklaması: Kullanıcı, dürbününü sayevarî enerjiyle kaplar ve gözcü tayfları baktığı konuma gönderir. Bu tayflar geniş bir alanı izler ve kullanıcıya bilgi toplar. Dürbün olmadan kullanılması hâlinde çember şeklinde etrafta dolaşarak bilgi toplarlar. Birine dokunsalar ve görünmeleri hâlinde kullanıcı isterse onları yavaşlatmak için yalgın gözcüleri kullanabilir ya da patlatarak kısmi bir fiziksel etkiye yol açabilirler.
Özel Hareket Adı: Serap Adımı
Özel Hareketin Kullandığı Şey: Yūza Yūza no Mi
Özel Hareketin Kullandığı Ekipman: Bot, Ayakkabı, sandalet vb.
Özel Hareket Açıklaması: Kullanıcı, botlarını tayf enerjisiyle doldurur ve yüksek hızda hareket eder. Tayflar, arkasında bıraktığı izleri bulanıklaştırır ve serap etkisi yaparak bulunmasını zorlaştırır.
Özel Hareket Adı: Esef Kılıcı
Özel Hareketin Kullandığı Şey: Yūza Yūza no Mi
Özel Hareketin Kullandığı Ekipman: Kılıç
Özel Hareket Açıklaması: Kullanıcı, kılıcını tayflarla kaplar. Kılıç fiziksel olarak verdiği zarar haricinde karşısındaki kişiye zihinsel ve duygusal acılar hissettirir. Kılıç temas etmediği zamanlarda ise karşısındaki kişinin kafasını karıştıracak ve odağını bozacak imgeler gösterir.
Özel Hareket Adı: Tayf Mektubu
Özel Hareketin Kullandığı Şey: Yūza Yūza no Mi
Özel Hareketin Kullandığı Ekipman: Mektup, Kağıt, Harita vb.
Özel Hareket Açıklaması: Kullanıcı; bir mektubu, kağıdı, aranıyor posterini veya haritayı tayflarla kaplar ve göndermek istediği kişiye iletir. Fiziksel olarak olmasa da mektubu alan kişi kendi gözünde imgesel olarak bilgiyi görür ve anlar. Mektubun mesafesi meyve kullanıcısının gücüne bağlıdır.
Caligula- Denizci
- Mesaj Sayısı : 7
Kayıt tarihi : 25/07/24
Yaş : 23
Geri: Yūza Yūza No Mi
Onaylandı.
Altta ranklandırma var. Eklemek, değiştirmek istediğin noktalar varsa söyle
D -> Kullanıcı, aynı anda 2 tayf oluşturabilir. Tayflar, kullanıcının basit emirlerini algılayabilir ve belirli bir süre boyunca belirgin kalabilirler. Tayfların hareketleri daha belirgin hale gelir ve çevreye belirgin bir etki yapabilirler. Hedefe göründükleri görüntünün cinsiyeti dumanın şeklinden belli olur. Tayf, hedefe psikolojik baskı kurmayı başarırsa hedef aklını kaçırmaya başlar.
E -> Kullanıcı, bir tayf oluşturabilir ve tayf belirli birkaç dakika belirgin kalabilir. Tayf, kullanıcının basit emirlerini algılayabilir ve olumsuz duygular bırakır. Tayf, belirgin olmayan garip sesler çıkarabilir. Hedefe göründüğü görüntünün ne olduğu anlaşılmaz ancak duman artık insan şeklini almıştır. (Alttakinin gelişmiş halidir)
F (Mevcut Seviye) -> Kullanıcı, meyveyi nasıl kullanacağını anlamıştır, ancak tam alışmamıştır. Bir tayf oluşturabilir ve tayf üzerinde oldukça sınırlı kontrolü vardır. Tayf, sadece basit emirler alabilir ve maddesel değildir. Bazen emirlere uymayabilir. Tayfı gören kişilerin olumsuz duygulara kapılmasına neden olacak bir şekle bürünür, Gören kişilerin iradeleri zayıfsa bu tayflardan etkilenirler. Tayf bir şekle girmediyse normalde sesi duyulmaz ve ne yaptığı anlaşılmaz, sadece siyah bir duman gibi görünür. Tayf duruma göre kimi kişiler için bir şekle girer kimi kişilere bir kişi olarak gözükür. Tayf'a saldırı olursa görüntü bozulur, yapay olumsuz duygular kaybolur, ancak tayf kaybolmaz ve yaklaşık 30 saniye sonra tekrar oluşur. Hedef kişiler üstündeki etkisi zayıflamış olur. Tayf sık sık kullanıcısına gözüküp onu kötü düşüncelere sürüklemeyi çalışır. Bu çaba GM tarafından yapılır.
G -> Kullanıcı, meyveyi ilk yediği zaman. Meyvenin yetenekleri hakkında çok az bilgiye sahiptir ve bu yetenekleri kontrol etmekte zorlanır. Tayf oluşturma yeteneği sınırlıdır ve kontrolü zayıftır. Tayflar sürekli kendisini rahatsız eder ve bu kullanıcıyı oldukça zor duruma sokar.
Altta ranklandırma var. Eklemek, değiştirmek istediğin noktalar varsa söyle
D -> Kullanıcı, aynı anda 2 tayf oluşturabilir. Tayflar, kullanıcının basit emirlerini algılayabilir ve belirli bir süre boyunca belirgin kalabilirler. Tayfların hareketleri daha belirgin hale gelir ve çevreye belirgin bir etki yapabilirler. Hedefe göründükleri görüntünün cinsiyeti dumanın şeklinden belli olur. Tayf, hedefe psikolojik baskı kurmayı başarırsa hedef aklını kaçırmaya başlar.
E -> Kullanıcı, bir tayf oluşturabilir ve tayf belirli birkaç dakika belirgin kalabilir. Tayf, kullanıcının basit emirlerini algılayabilir ve olumsuz duygular bırakır. Tayf, belirgin olmayan garip sesler çıkarabilir. Hedefe göründüğü görüntünün ne olduğu anlaşılmaz ancak duman artık insan şeklini almıştır. (Alttakinin gelişmiş halidir)
F (Mevcut Seviye) -> Kullanıcı, meyveyi nasıl kullanacağını anlamıştır, ancak tam alışmamıştır. Bir tayf oluşturabilir ve tayf üzerinde oldukça sınırlı kontrolü vardır. Tayf, sadece basit emirler alabilir ve maddesel değildir. Bazen emirlere uymayabilir. Tayfı gören kişilerin olumsuz duygulara kapılmasına neden olacak bir şekle bürünür, Gören kişilerin iradeleri zayıfsa bu tayflardan etkilenirler. Tayf bir şekle girmediyse normalde sesi duyulmaz ve ne yaptığı anlaşılmaz, sadece siyah bir duman gibi görünür. Tayf duruma göre kimi kişiler için bir şekle girer kimi kişilere bir kişi olarak gözükür. Tayf'a saldırı olursa görüntü bozulur, yapay olumsuz duygular kaybolur, ancak tayf kaybolmaz ve yaklaşık 30 saniye sonra tekrar oluşur. Hedef kişiler üstündeki etkisi zayıflamış olur. Tayf sık sık kullanıcısına gözüküp onu kötü düşüncelere sürüklemeyi çalışır. Bu çaba GM tarafından yapılır.
G -> Kullanıcı, meyveyi ilk yediği zaman. Meyvenin yetenekleri hakkında çok az bilgiye sahiptir ve bu yetenekleri kontrol etmekte zorlanır. Tayf oluşturma yeteneği sınırlıdır ve kontrolü zayıftır. Tayflar sürekli kendisini rahatsız eder ve bu kullanıcıyı oldukça zor duruma sokar.
_________________
Ben bu sitenin kurucusuyum.
Geri: Yūza Yūza No Mi
Mevcut seviye güncellenip oyuncu imzasına eklenmiştir. Gelecek seviyeler silinmiş ve oyuncu hikayede ilerledikçe dinamik bir şekilde gelişim gösterecektir.
_________________
Ben bu sitenin kurucusuyum.
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz